Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.topjob.hu

adóügyi ügyintéző


  • A hirdetés 290 napja lejárt

Apagyi Polgármesteri Hivatal

                           

a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. • (1) bekezdése alapján

pályázatot hirdet

Apagyi Polgármesteri Hivatal

adóügyi ügyintéző

munkakör betöltésére.

A közszolgálati jogviszony időtartama:

határozatlan idejű közszolgálati jogviszony

                       

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő

A munkavégzés helye:

Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, 4553 Apagy, Kossuth Lajos utca 145.

A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:

3. sz. melléklet 12. Adóügyi hatósági feladatkör

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

A helyi adókról szóló 1990 évi C. törvény és a vonatkozó helyi rendelet alapján kivethető adókkal kapcsolatos ügyintézés (adóbevallások feldolgozása, bejelentések, kérelmek ügyintézése, könyvelés) A gépjárműadóról szóló 1991 évi LXXXII. tv. alapján a gépjárműadóval kapcsolatos ügyintézés, könyvelés. Az adózás rendjéről szóló 2003. évi XCII. tv alapján a munkakörébe tartozó feladat és hatáskör ellátása, statisztikai jelentések, adóellenőrzési feladatok ellátása.

Jogállás, illetmény és juttatások:

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései az irányadók.

                       

Pályázati feltételek:

        Magyar állampolgárság,

        Cselekvőképesség,

        Büntetlen előélet,

        Középfokú képesítés, Középiskola/gimnázium, közgazdasági szakképesítés, vagy középiskolai végzettség és az OKJ szerint: középfokú pénzügyi-számviteli szakképesítés,

        Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),

        Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,

        Magyar állampogárság cselekvőképesség büntetlen előélet

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

        45/2012(III.20)Korm rendelet szerinti fényképes szakmai önéletrajz, iskolai végzettséget, képesítést igazoló oklevelek másolata, 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány. A pályázó nyilatkozata arra vonatkozóan, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul.

A munkakör betölthetőségének időpontja:

A munkakör legkorábban 2017. február 1. napjától tölthető be.

A pályázat benyújtásának határideje: 2017. január 30.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Dr. Tóth Tibor jegyző nyújt, a 42/548-014 -os telefonszámon.

A pályázatok benyújtásának módja:

        Postai úton, a pályázatnak a Apagyi Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (4553 Apagy, Kossuth Lajos utca 145. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 132/2017 , valamint a munkakör megnevezését: adóügyi ügyintéző.         Postai úton, a pályázatnak a Apagyi Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (4553 Apagy, Kossuth út 145. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 132/2017, valamint a munkakör megnevezését: adóügyi ügyintéző.

        Személyesen: Dr. Tóth Tibor, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, 4553 Apagy, Kossuth Lajos utca 145. .

A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:

A pályázat kiírója fenntartja a jogot a pályázat eredménytelenné nyilvánítására.

A pályázat elbírálásának határideje: 2017. január 31.

A KÖZIGÁLLÁS publikálási időpontja: 2017. január 14.

A pályázati kiírás közzétevője a Közszolgálati Személyzetfejlesztési Főigazgatóság (KSZF). A pályázati kiírás a közigazgatási szerv által a KSZF részére megküldött adatokat tartalmazza, így annak tartalmáért a pályázatot kiíró szerv felel.