Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.topjob.hu

aljegyző


  • A hirdetés 671 napja lejárt

Jáki Közös Önkormányzati Hivatal

                           

a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján

pályázatot hirdet

Jáki Közös Önkormányzati Hivatal

aljegyző

munkakör betöltésére.

A közszolgálati jogviszony időtartama:

határozatlan idejű közszolgálati jogviszony

                       

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő

A vezetői megbízás időtartama:

A vezetői megbízás határozatlan időre szól.

A munkavégzés helye:

Vas megye, 9798 Ják, Kossuth u. 14.

Ellátandó feladatok:

A jegyző munkájának segítése, a jegyző által meghatározott feladatok ellátása, akadályoztatása esetén helyettesítése.

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

A Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény 81. § 83) bekezdésében és egyéb jogszabályban meghatározott jegyzői feladatok helyettesítése és a jegyző által meghatározott államigazgatási és önkormányzati hatósági feladatok és hatáskörök ellátása.

Jogállás, illetmény és juttatások:

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény , valamint a(z) A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései az irányadók. rendelkezései az irányadók.

                       

Pályázati feltételek:

§         Magyar állampolgárság,

§         Cselekvőképesség,

§         Büntetlen előélet,

§         Felsőfokú képesítés,

§         B kategóriás jogosítvány,

§         Közigazgatási szakvizsga,

§         Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,

§         Magyar állampolgárság

§         Cselekvőképesség

§         Főiskola, igazgatásszervezői vagy állam-és jogtudományi doktori képesítés, vagy okleveles közigazgatási menedzser szakképesítés

§         Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások)

§         2 év közigazgatási gyakorlat

§         Büntetlen előélet

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

§         A 45/2012. (III.20.) Korm. rendelet 1. számú mellékletében felsorolt adattartalommal elkészített fényképes önéletrajz

§         iskolai végzettséget, képzettséget igazoló oklevelek másolata

§         3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány

§         a pályázó írásbeli nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagának tartalmát és személyes adatait a pályázat elbírálásában részt vevők megismerhetik

§         a pályázó nyilatkozata a vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség vállalásáról

A munkakör betölthetőségének időpontja:

A munkakör legkorábban a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

A pályázat benyújtásának határideje: 2016. január 15.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Szemes István polgármester nyújt, a 0694/356-011 -os telefonszámon.

A pályázatok benyújtásának módja:

§         Postai úton, a pályázatnak a Jáki Közös Önkormányzati Hivatal címére történő megküldésével (9798 Ják, Kossuth u. 11. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 1229/2015 , valamint a munkakör megnevezését: aljegyző. §         Postai úton, a pályázatnak a Jáki Közös Önkormányzati Hivatal címére történő megküldésével (9798 Ják, Kossuth L. utca 14. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 1229/2015, valamint a munkakör megnevezését: aljegyző.

A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:

Az aljegyző kinevezéséről a jegyző javaslata alapján a polgármesterek lakosságarányos többségi döntéssel döntenek.

A pályázat elbírálásának határideje: 2016. január 22.

A KÖZIGÁLLÁS publikálási időpontja: 2015. december 15.

A pályázati kiírás közzétevője a Nemzeti Közigazgatási Intézet (NKI). A pályázati kiírás a közigazgatási szerv által az NKI részére megküldött adatokat tartalmazza, így annak tartalmáért a pályázatot kiíró szerv felel.