Kedves Álláskereső,

Amennyiben jelentkezni kíván az álláshirdetésre, arra a hirdető cég karrier oldalán van lehetősége.

Mielőtt azonban továbblépne, kérjük, adja meg email címét, hogy ne maradjon le a hasonló állásajánlatokról.

A Tovább a jelentkezéshez gomb megnyomásával elfogadja az ÁSZF-et, és hozzájárul ahhoz, hogy a

www.topjob.hu állásajánlatokat és álláskereséssel kapcsolatos információkat küldjön Önnek.

Az állásra a „Tovább a jelentkezéshez” gomb megnyomásával tud jelentkezni úgy, hogy a hirdető cég oldalán

minden szükséges információt megad, és a jelentkezését a leírtaknak megfelelően hajtja végre.

         
www.topjob.hu

Az álláshirdetés lejárt.

Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt

COUNTRY MANAGER (ROMANIA)

Régió:

HAYS Hungary Kft.
Hozzáadva: 2010.08.19.
Jelentkezési határidő: 2010.11.23.
Hirdetés azonosító: 120990
lejárt

 

 
 
COUNTRY MANAGER (ROMANIA)
COUNTRY MANAGER
INCREASE MARKET SHARE
 
Bucharest
 
Country Manager vacancy occurs at our international client who is a leading market player of its industry. We are looking for a Country Manager to lead the branch in Romania.
 
The country manager will be responsible for the general management of the company and for the strategic planning and developing the company on the Romanian market.
 
Your experience of direct management and influencing relationships will be needed to successfully drive profitable revenue contribution, customer satisfaction and increased market share and distribution for the company.
 
You’ll be responsible for leading, coaching and developing the team with clear focus on objectives and targets to drive high margin revenue growth through marketing tools and activities.
 
You’ll manage commercial negotiations with the key distributors and retailers to establish long term relationship.

We are looking for someone who completed business studies, an experienced senior manager who has proven track record within a commercial company and a person who can also take responsibility over the administration. Experience with the DIY sector would be highly preferred.
 
The successful candidate needs to have the knowledge of creating price, promotion and distribution policy, ideally a flexible person who is able to adjust to the changing circumstances.
 
The person we are looking for customer focused, willing to travel and act as a team player while able to independently lead an organization.
 
Our client is an international company and English is in daily use therefore we are looking for a candidate who is fluent in English.
Munkavégzés helye: Hungary
 

Munkavégzés helye:

Hungary