Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.topjob.hu

elszámolás ellenőrzési referens


  • A hirdetés 920 napja lejárt

Magyar Államkincstár

                           

a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján

pályázatot hirdet

Magyar Államkincstár Csongrád Megyei Igazgatóság

elszámolás ellenőrzési referens

munkakör betöltésére.

A kormánytisztviselői jogviszony időtartama:

határozatlan idejű kormánytisztviselői jogviszony

                       

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő

A munkavégzés helye:

Csongrád megye, 6720 Szeged, Vár utca 5.

A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:

3. sz. melléklet, 35. Európai uniós feladatkör

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

a 2014-2020 programozási időszakban az egyes európai uniós alapokból származó támogatások felhasználásának rendjéről szóló 272/2014. (XI.5.) Korm.rendelet, valamint az Irányító Hatóság és a Közreműködő Szervezet között létrejött szerződésben foglaltak szerint közreműködik a Terület- és Településfejlesztés Operatív Program (TOP) Közreműködő Szervezeti feladatok ellátásában, különösen a projektek szakmai megvalósulásának nyomon követése tekintetében; a feladatok elvégzéséhez kapcsolódó jogszabályok és azok változásainak ismerete, alkalmazása, a belső eljárásrendek megismerése és betartása; pályázatok kezelésére kifejlesztett informatikai rendszerekkel kapcsolatos adminisztráció elvégzése, a feladatkörébe tartozóan felelős a pályázatok kezelésére kifejlesztett informatikai rendszerek naprakész, pontos adatokkal történő feltöltéséért, a szükséges módosítások aktualizálásáért, végrehajtásáért; a programok tényleges pénzügyi megvalósításának folyamatos figyelemmel kísérése; az Irányító Hatóság által kiállított utalványrendelet alapján gondoskodik a végső kedvezményezettnek vagy az engedményezett szállítónak történő utalásról és az utalást megelőző köztartozás vizsgálatról; a támogatási szerződés-tervezetek pénzügyi szempontból történő ellenőrzése, valamint a támogatási szerződésben foglalt egyéb adatok helyességének vizsgálata; részvétel a kifizetés előrejelzésekben, beszámolók készítésében.

Jogállás, illetmény és juttatások:

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény , a(z) Magyar Államkincstár belső szabályzatai rendelkezései az irányadók.

                       

Pályázati feltételek:

§         Magyar állampolgárság,

§         Cselekvőképesség,

§         Büntetlen előélet,

§         Felsőfokú képesítés, a 29/2012.(III.7.)Korm. rendelet 3.sz. melléklet 35. pontjában foglaltak szerint,

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

§         mérlegképes könyvelői végzettség,

§         európai uniós támogatások kezelésében és lebonyolításában szerzett - Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,

§         közbeszerzési eljárások ismerete - Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,

Elvárt kompetenciák:

§         pontos, precíz, önálló, felelősségteljes munkavégzés, együttműködési készség, megbízhatóság,

§         figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,

§         problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

§         kizárólag a 45/2012. (III. 20.) Korm. rend. 1. sz. melléklete szerinti önéletrajz (minta a Magyar Államkincstár honlapján megtalálható: http://www.allamkincstar.gov.hu/hu/lakossagi-ugyfelek/allashirdetes_),

§         iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolata

§         eredményes felvétel esetén a büntetlen előéletet, illetve a foglalkozástól eltiltás hatálya alatt nem állást igazoló, 90 napnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány másolata. (felvétel esetén, legkésőbb a jogviszony-létesítésekor az erkölcsi bizonyítvány eredeti példányát be kell nyújtani)

A munkakör betölthetőségének időpontja:

A munkakör legkorábban a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

A pályázat benyújtásának határideje: 2015. április 13.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Móricz Ilona irodavezető nyújt, a 62/488-411 -os telefonszámon.

A pályázatok benyújtásának módja:

§         Postai úton, a pályázatnak a Magyar Államkincstár Csongrád Megyei Igazgatóság címére történő megküldésével ( , . ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 70/1/2015. , valamint a munkakör megnevezését: elszámolás ellenőrzési referens. §         Postai úton, a pályázatnak a Magyar Államkincstár Csongrád Megyei Igazgatóság címére történő megküldésével (6720 Szeged, Széchenyi tér 9. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 70/1/2015., valamint a munkakör megnevezését: elszámolás ellenőrzési referens.

§         Elektronikus úton Rigó Szilveszterné igazgató részére a igazgato.szeged@allamkincstar.gov.hu E-mail címen keresztül Elektronikus úton részére a E-mail címen keresztül

A pályázat elbírálásának határideje: 2015. május 6.

A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.allamkincstar.gov.hu honlapon szerezhet.

A KÖZIGÁLLÁS publikálási időpontja: 2015. március 31.

A pályázati kiírás közzétevője a Nemzeti Közigazgatási Intézet (NKI). A pályázati kiírás a közigazgatási szerv által az NKI részére megküldött adatokat tartalmazza, így annak tartalmáért a pályázatot kiíró szerv felel.