Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.topjob.hu

felülvizsgálati referens


  • A hirdetés 321 napja lejárt

Magyar Államkincstár Heves Megyei Igazgatósága

                           

a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. • (1) bekezdése alapján

pályázatot hirdet

Magyar Államkincstár Heves Megyei Igazgatósága
--> Államháztartási Iroda

felülvizsgálati referens

munkakör betöltésére.

A kormánytisztviselői jogviszony időtartama:

határozott idejű 2019.03.25 –ig tartó kormánytisztviselői jogviszony

                       

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő

A munkavégzés helye:

Heves megye, 3300 Eger, Telekessy út 2.

A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:

- a közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III.7.) Korm. rendelet 3. számú melléklet 146. pontja szerinti, „Önkormányzatok költségvetésével összefüggő ellenőrzési feladatkör” cím alatt az I. besorolási osztályban meghatározott: jogász szakképzettség; egyetemi vagy főiskolai szintű pedagógus vagy közgazdasági felsőoktatásban szerzett szakképzettség; főiskolai szintű államigazgatási és szociális igazgatási felsőoktatásban szerzett szakképzettség; egyetemi vagy főiskolai végzettség és pénzügyi, mérlegképes könyvelői, költségvetési ellenőri, közigazgatási gazdálkodási és ellenőrzési szakértői, okleveles könyvvizsgálói, okleveles pénzügyi revizori, közoktatási szakértői szakképesítés;

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

- Részvétel a központi költségvetésből az önkormányzatokat megillető, felhasználási kötöttséggel járó vagy felhasználási kötöttség nélküli, feladatalapú támogatások, költségvetési támogatások igénylésével, lemondásával, elszámolásával, kamatfizetési kötelezettségével kapcsolatos felülvizsgálati és feldolgozási feladatokban, a felülvizsgálat során a támogatásra való jogosultság feltételeinek a helyszínen történő ellenőrzésében. - Az önkormányzati állami támogatások nyilvántartásával, egyeztetésével kapcsolatos igazgatósági feladatellátás. - Részvétel a Szervezeti és Működési Szabályzatban meghatározott egyéb feladatok ellátásában.

Jogállás, illetmény és juttatások:

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény , a(z) Magyar Államkincstár belső szabályzatának rendelkezései az irányadók.

                       

Pályázati feltételek:

        Magyar állampolgárság,

        Cselekvőképesség,

        Büntetlen előélet,

        Főiskola,

        Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,

        MS Office (irodai alkalmazások) gyakorlott szintű használata

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

        - államháztartási mérlegképes könyvelői szakképzettség

        - államháztartási területen szerzett szakmai tapasztalat

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

        Nyelvvizsgát igazoló bizonyítvány másolata

        A Jelentkező nyilatkozatot adhat benyújtott jelentkezésének a Kincstár adatbázisában 6 hónap időtartamig történő tárolásáról, illetve további felhasználásáról.

        Kizárólag a 45/2012. (III. 20.) Korm. rendelet 1. számú melléklete szerinti önéletrajz, mely a Magyar Államkincstár honlapján megtalálható

        Motivációs levél

        A munkakör betöltéséhez szükséges iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolata

        A jelentkezéskor valamennyi korábbi jogviszonyát szíveskedjék taxatíve feltüntetni.

A munkakör betölthetőségének időpontja:

A munkakör legkorábban a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

A pályázat benyújtásának határideje: 2017. július 30.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Bánfi Sándorné nyújt, a 36/521-673 -os telefonszámon.

A pályázatok benyújtásának módja:

        Postai úton, a pályázatnak a Magyar Államkincstár Heves Megyei Igazgatósága címére történő megküldésével ( , . ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: HEV-IG/68-16/2017 , valamint a munkakör megnevezését: felülvizsgálati referens.         Postai úton, a pályázatnak a Magyar Államkincstár Heves Megyei Igazgatósága címére történő megküldésével (3300 Eger, Eszterházy tér 5. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: HEV-IG/68-16/2017, valamint a munkakör megnevezését: felülvizsgálati referens.

        Elektronikus úton Zay Ferenc igazgató részére részére a igazgato.eger@allamkincstar.gov.hu E-mail címen keresztül Elektronikus úton részére a E-mail címen keresztül

A pályázat elbírálásának határideje: 2017. augusztus 10.

A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.allamkincstar.gov.hu honlapon szerezhet.

A KÖZIGÁLLÁS publikálási időpontja: 2017. július 10.

A pályázati kiírás közzétevője a Közszolgálati Személyzetfejlesztési Főigazgatóság (KSZF). A pályázati kiírás a közigazgatási szerv által a KSZF részére megküldött adatokat tartalmazza, így annak tartalmáért a pályázatot kiíró szerv felel.

Helyek Heves
Heves
Kategória Közigazgatás / Államigazgatás
Aktiválás időpontja 2017.07.12.