Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.topjob.hu

Gazdálkodási előadó


  • A hirdetés 938 napja lejárt

Pincehelyi Polgármesteri Hivatal

                           

a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján

pályázatot hirdet

Pincehelyi Polgármesteri Hivatal

Gazdálkodási előadó

munkakör betöltésére.

A közszolgálati jogviszony időtartama:

határozatlan idejű közszolgálati jogviszony

                       

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő

A munkavégzés helye:

Tolna megye, 7084 Pincehely, Kossuth utca 81.

A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:

1. sz. melléklet II/2. pont Gazdálkodással kapcsolatos feladatok

Ellátandó feladatok:

könyvelés, kontírozás, - számlák utalása, - költségvetés tervezetének összeállítása, - jelentések elkészítése, továbbítása a MÁK-nak ( költségvetési-, pénzforgalmi-, mérleg-, stb. ), - közreműködés a gazdasági program összeállításában, - beruházás statisztika elkészítése, - feladatmutatók lejelentése, normatív állami támogatások igénylése, lemondása, - kötött felhasználású támogatások igénylése az ebr rendszerben, - adatszolgáltatás a MÁK-nak, az ÁSZ-nak, a Kormányhivatalnak, és a képviselő-testület tagjainak, - pénzügyi tárgyú szabályzatok nyilvántartása, aktualizálása, - pénzügyi tárgyú bizottsági és képviselő-testületi előterjesztések elkészítésében közreműködés, - tárgyi eszközök nyilvántartása, - kapcsolattartás a belső ellenőrrel, a könyvvizsgálóval - kapcsolattartás a számlavezető pénzintézettel, - féléves, háromnegyed éves és éve s költségvetési beszámolók elkészítése, - önkormányzati intézmények pénzügyi ellenőrzésében közreműködés, - ÖNHIKI pályázatok elkészítése, - pénzügyi ellenjegyzői hatáskör gyakorlása a települési és a nemzetiségi önkormányzat, valamint a költségvetési szervek vonatkozásában, - pótelőirányzatok nyilvántartása, - bérnyilvántartás, - cafetéria nyilvántartása, - vagyon és felelősségbiztosítás kezelése,

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

Önkormányzati költségvetési gazdálkodás

Jogállás, illetmény és juttatások:

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései az irányadók.

                       

Pályázati feltételek:

§         Magyar állampolgárság,

§         Cselekvőképesség,

§         Büntetlen előélet,

§         Középfokú képesítés, középiskolai végzettség és közgazdasági szakképesítés vagy középiskolai végzettség és az OKJ szerint: pénzügyi-számviteli szakképesítés, gazdasági elemző és szakstatisztikus ügyintéző, banki ügyintéző szakképesítés.,

§         Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

§         Felsőfokú képesítés, államháztartási szakon szerzett mérlegképes könyvelői végzettség,

§         önkormányzati gazdálkodási területen szerzett tapasztalat - Legalább 3-5 év szakmai tapasztalat,

§         ECDL

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

§         szakmai önéletrajz, iskolai végzettséget és szakképesítést igazoló okiratok másolata, 30 napnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány, nyilatkozat a vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség vállalásáról

A munkakör betölthetőségének időpontja:

A munkakör legkorábban a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

A pályázat benyújtásának határideje: 2015. április 30.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Juhász Ervin jegyző nyújt, a 74/406-947 -os telefonszámon.

A pályázatok benyújtásának módja:

§         Postai úton, a pályázatnak a Pincehelyi Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (7084 Pincehely, Kossuth utca 81. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 273/2015 , valamint a munkakör megnevezését: Gazdálkodási előadó. §         Postai úton, a pályázatnak a Pincehelyi Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (7084 Pincehely, Kossuth Lajos utca 81. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 273/2015, valamint a munkakör megnevezését: Gazdálkodási előadó.

§         Elektronikus úton Juhász Ervin jegyző részére a jegyzo.pincehely@vipmail.hu E-mail címen keresztül Elektronikus úton részére a E-mail címen keresztül

§         Személyesen: Juhász Ervin jegyző, Tolna megye, 7084 Pincehely, Kossuth utca 81. .

A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:

A nyertes pályázót az önkormányzat jegyzője a polgármester egyetértésével határozatlan időre, három hónapos próbaidő kikötésével nevezi ki.

A pályázat elbírálásának határideje: 2015. május 8.

A munkáltatóval kapcsolatban további információt a http://www.pincehely.hu honlapon szerezhet.

A KÖZIGÁLLÁS publikálási időpontja: 2015. március 24.

A pályázati kiírás közzétevője a Nemzeti Közigazgatási Intézet (NKI). A pályázati kiírás a közigazgatási szerv által az NKI részére megküldött adatokat tartalmazza, így annak tartalmáért a pályázatot kiíró szerv felel.