Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.topjob.hu

gazdasági ügyintéző (gondnok)


  • A hirdetés 696 napja lejárt

Ózdi Városüzemeltető Intézmény

                           

a "Közalkalmazottak jogállásáról szóló" 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. § alapján

pályázatot hirdet

Árpád Vezér Általános Iskola

gazdasági ügyintéző (gondnok)

munkakör betöltésére.

A közalkalmazotti jogviszony időtartama:

határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony

                       

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő

A munkavégzés helye:

Borsod-Abaúj-Zemplén megye, 3600 Ózd, Árpád vezér út 13.

A munkakörbe tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:

Az iskola zavartalan működésének felügyelete, megszervezése, a szolgáltatókkal kapcsolattartás, hiba esetén gyors intézkedés. A takarítók, konyhai alkalmazottak, köz-foglalkoztatottak munkájának irányítása mellett az intézmény pénzügyi, gazdasági tevékenységével kapcsolatos adminisztráció, nyilvántartások vezetése, leltározás, eszközök és készletek nyilvántartása. Tanuló, dolgozó étkezéssel kapcsolatos térítési díjak beszedése, kapcsolódó nyilvántartások vezetése. A gazdasági események megtervezésében, az adatszolgáltatások határidőben történő elvégzésében való közreműködés. Ellátmány kezelése

Illetmény és juttatások:

Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a "Közalkalmazottak jogállásáról szóló" 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései az irányadók.

                       

Pályázati feltételek:

§         Középiskola/gimnázium, Mérlegképes könyvelő,

§         Költségvetési szervnél szerzett gyakorlat - Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,

§         Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),

§         magyar állampolgárság, büntetlen előélet, cselekvőképesség, egészségügyi alkalmasság

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

§         Felsőfokú képesítés, (államháztartási), közigazgatásban, önkormányzatnál oktatási intézménynél önálló munkakörben szerzett tapasztalat.,

Elvárt kompetenciák:

§         kiváló szintű kommunikáció, rugalmasság, csapatszellem, nagy munkabírás,

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

§         személyes adatokat tartalmazó részletes szakmai önéletrajz, végzettséget, képzettséget igazoló okiratok másolata, 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány (csak alkalmazás esetén).

A munkakör betölthetőségének időpontja:

A munkakör legkorábban 2016. február 1. napjától tölthető be.

A pályázat benyújtásának határideje: 2016. január 20.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Molnár Gábor nyújt, a 0648/471-080 -os telefonszámon.

A pályázatok benyújtásának módja:

§         Postai úton, a pályázatnak a Ózdi Városüzemeltető Intézmény címére történő megküldésével (3600 Ózd, Október 23 tér 1. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 16-7/2015 , valamint a munkakör megnevezését: gazdasági ügyintéző (gondnok). §         Postai úton, a pályázatnak a Ózdi Városüzemeltető Intézmény címére történő megküldésével (3600 Ózd, Október 23. tér 1. 2 ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 16-7/2015, valamint a munkakör megnevezését: gazdasági ügyintéző (gondnok).

A pályázat elbírálásának határideje: 2016. január 26.

A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:

§         www.ozd.hu

A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:

A közalkalmazotti kinevezés 3 hónap próbaidővel történik.

A KÖZIGÁLLÁS publikálási időpontja: 2015. december 22.

A pályázati kiírás közzétevője a Nemzeti Közigazgatási Intézet (NKI). A pályázati kiírás a munkáltató által az NKI részére megküldött adatokat tartalmazza, így annak tartalmáért a pályázatot kiíró szerv felel.