Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.topjob.hu

igazgatási-szervezési előadó


  • A hirdetés 717 napja lejárt

Szentistváni Közös Önkormányzati Hivatal

                           

a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. • (1) bekezdése alapján

pályázatot hirdet

Szentistváni Közös Önkormányzati Hivatal

igazgatási-szervezési előadó

munkakör betöltésére.

A közszolgálati jogviszony időtartama:

határozatlan idejű közszolgálati jogviszony

                       

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő

A munkavégzés helye:

Borsod-Abaúj-Zemplén megye, 3418 Szentistván, Széchenyi utca 10.

A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:

1. sz. melléklet: - 23. pontjában meghatározott Humánpolitikai feladatkör II. besorolási osztályban - 24. pontjában meghatározott Koordinációs feladatkör II. besorolási osztályban 25. pontjában meghatározott Anyakönyvi feladatkör II. besorolási osztályban 27. pontjában meghatározott Titkársági feladatkör II. besorolási osztályban

Ellátandó feladatok:

Önkormányzati, általános igazgatási feladatok, anyakönyvi igazgatási feladatok ellátása. A képviselő-testület működésével kapcsolatos szervezési, jegyzőkönyv vezetési feladatok.

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

Általános igazgatási, anyakönyvi igazgatási, a képviselő-testület működéséhez kapcsolódó szervezési, jegyzőkönyv-vezetési feladatok.

Jogállás, illetmény és juttatások:

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései az irányadók.

                       

Pályázati feltételek:

        Magyar állampolgárság,

        Cselekvőképesség,

        Büntetlen előélet,

        Középfokú képesítés, igazgatási, pénzügyi, jogi,

        Önkormányzatnál, illetve költségvetési szervnél szerzett tapasztalat - Legalább 3-5 év szakmai tapasztalat,

        Közigazgatási alapvizsga vagy annak törvényben folglat határidőben történő megszerzése.

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

        Felsőfokú képesítés, anyakönyvi szakvizsga,

        ECDL

        Szentistváni lakó- vagy tartózkodási hely. Pályázatok kezelésében, lebonyolításában szerzett tapasztalat.

Elvárt kompetenciák:

        Kiváló szintű önálló, precíz munkavégzés,

Előnyt jelentő kompetenciák:

        Kiváló szintű kreativitás, jó kommunikációs készség, terhelhetőség.

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

        90 napnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány, 45/2012. (III.20.) Korm.rendelet 1. melléklete szerinti tartalmú szakmai önéletrajz, hozzájáruló nyilatkozat a pályázathoz szükséges személyes adatok kezeléséhez, az iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló oklevél ( oklevelek) másolata.

A munkakör betölthetőségének időpontja:

A munkakör legkorábban a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

A pályázat benyújtásának határideje: 2017. január 31.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Derekas Sándor nyújt, a 49/438-021 -os telefonszámon.

A pályázatok benyújtásának módja:

        Postai úton, a pályázatnak a Szentistváni Közös Önkormányzati Hivatal címére történő megküldésével (3418 Szentistván, Széchenyi utca 10. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 1/2017. , valamint a munkakör megnevezését: igazgatási-szervezési előadó.         Postai úton, a pályázatnak a Szentistváni Közös Önkormányzati Hivatal címére történő megküldésével (3418 Szentistván, Széchenyi utca 10. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 1/2017., valamint a munkakör megnevezését: igazgatási-szervezési előadó.

        Elektronikus úton Derekas Sándor részére a jegyzo@szentistvan.hu E-mail címen keresztül Elektronikus úton részére a E-mail címen keresztül

        Személyesen: Derekas Sándor, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, 3418 Szentistván, Széchenyi utca 10. .

A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:

A pályázat elbírálása során munkáltató az érintett polgármester véleményének kikérésével, esetlegesen a pályázó személyes meghallgatását követően dönt. A kinevezés határozatlan időre szól, hat hónapos próbaidő kikötése mellett. A pályázók az eredményről az elbírálást követően értesítést kapnak. A pályázat kiírója a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.

A pályázat elbírálásának határideje: 2017. február 15.

A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:

        www.szentistvan.hu - 2017. január 6.

A KÖZIGÁLLÁS publikálási időpontja: 2017. január 6.

A pályázati kiírás közzétevője a Közszolgálati Személyzetfejlesztési Főigazgatóság (KSZF). A pályázati kiírás a közigazgatási szerv által a KSZF részére megküldött adatokat tartalmazza, így annak tartalmáért a pályázatot kiíró szerv felel.

Helyek Borsod-Abaúj-Zemplén
Kategória Közigazgatás / Államigazgatás
Aktiválás időpontja 2017.01.07.
Iratkozzon fel állásértesítőre