Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.topjob.hu

illetmény-számfejtési referens


  • A hirdetés 323 napja lejárt

Magyar Államkincstár Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Igazgatósága

                           

a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. • (1) bekezdése alapján

pályázatot hirdet

Magyar Államkincstár Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Igazgatósága

illetmény-számfejtési referens

munkakör betöltésére.

A kormánytisztviselői jogviszony időtartama:

határozatlan idejű kormánytisztviselői jogviszony

                       

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő

A munkavégzés helye:

Borsod-Abaúj-Zemplén megye, 3525 Miskolc, Palóczy utca 5.

A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:

a közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III.7.) Korm. rendelet 78. pontjában a feladatkörre előírt végzettség: jogász szakképzettség; egyetemi vagy főiskolai szintű közgazdasági felsőoktatásban szerzett szakképzettség; államigazgatási és szociális igazgatási felsőoktatásban szerzett szakképzettség; katonai felsőoktatást folytató intézményben (jogelőd intézményében) gazdálkodási (gazdasági) szakon szerzett szakképzettség; egyetemi vagy főiskolai szintű végzettség és felsőfokú pénzügyi, számviteli szakképzettség vagy felsőfokú munkaügyi, társadalombiztosítási szakképesítés.

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

A központosított illetmény-számfejtés körébe tartozó intézmények illetmény-számfejtési, társadalombiztosítási és jövedelemadóztatási feladatainak ellátása.

Jogállás, illetmény és juttatások:

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény , a(z) és a Magyar Államkincstár belső rendelkezései az irányadók.

                       

Pályázati feltételek:

        Magyar állampolgárság,

        Cselekvőképesség,

        Büntetlen előélet,

        Főiskola,

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

        bér- és társadalombiztosítási ügyintézőként/referensként szerzett releváns tapasztalat;

        munkaügyi- és társadalombiztosítási szakember végzettség;

        Központosított Illetmény-számfejtési Rendszer (KIR3, KIRA) ismerete, illetve a KIR3, KIRA program intézményi felületének használatában szerzett jártasság;

        közigazgatási alap/szakvizsga megléte.

Elvárt kompetenciák:

        pontos, precíz feladatellátás;,

        önálló munkavégzésre való képesség;,

        rugalmas, nyitott személyiség;,

        együttműködési készség;,

        problémamegoldó képesség;,

        terhelhetőség.,

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

        a 45/2012. (III.20.) Korm. rendelet 1. számú melléklete szerinti fényképes szakmai önéletrajzot (a Magyar Államkincstár honlapján elérhető önéletrajz-sablon alapján);

        motivációs levelet;

        végzettséget, képesítést igazoló okmányok másolati példányait;

        lehetőség szerint referencia megjelölést, ajánló levelet.

A munkakör betölthetőségének időpontja:

A munkakör legkorábban a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

A pályázat benyújtásának határideje: 2016. december 30.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt dr. Mágori Zsolt nyújt, a 46/513-115 vagy 30/548-7892 -os telefonszámon.

A pályázatok benyújtásának módja:

        Postai úton, a pályázatnak a Magyar Államkincstár Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Igazgatósága címére történő megküldésével (3525 Miskolc, Palóczy 5 . ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: BOR-IG/11-23/2016 , valamint a munkakör megnevezését: illetmény-számfejtési referens.         Postai úton, a pályázatnak a Magyar Államkincstár Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Igazgatósága címére történő megküldésével (3525 Miskolc, Hősök tere 3. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: BOR-IG/11-23/2016, valamint a munkakör megnevezését: illetmény-számfejtési referens.

        Elektronikus úton dr Mágori Zsolt részére a ber.bor@allamkincstar.gov.hu E-mail címen keresztül Elektronikus úton részére a E-mail címen keresztül

A pályázat elbírálásának határideje: 2017. január 10.

A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:

A kinevezés 6 hónapos próbaidő kikötésével határozatlan időre, teljes munkaidőben történő foglalkoztatásra szól. Pályázati anyagában valamennyi jogviszonyát szíveskedjen taxatíve feltüntetni. Eredményes felvétel esetén 3 hónapnál nem régebbi, a büntetlen előéletet, illetve a foglalkozástól eltiltás hatálya alatt nem állást igazoló hatósági bizonyítványt kérünk benyújtani. Az erkölcsi bizonyítványt a Magyar Államkincstár honlapján a http://www.allamkincstar.gov.hu/hu/lakossagiugyfelek/allashirdetes ismertetett „Útmutató hatósági erkölcsi bizonyítvány igényléséhez” menüben található Tájékoztatóban rögzítettek szerint kell megigényelni. Tájékoztatjuk, hogy a beküldött pályázati anyagokat az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény 4. § (1) bekezdése szerint kezeljük. A pályázatban közölt hozzájárulása esetén önéletrajzát nyilatkozatának beérkezésétől számított 1 évig álláspályázati adatbázisunkban tároljuk.

A KÖZIGÁLLÁS publikálási időpontja: 2016. december 22.

A pályázati kiírás közzétevője a Közszolgálati Személyzetfejlesztési Főigazgatóság (KSZF). A pályázati kiírás a közigazgatási szerv által a KSZF részére megküldött adatokat tartalmazza, így annak tartalmáért a pályázatot kiíró szerv felel.