Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.topjob.hu

intézményvezető


  • A hirdetés 982 napja lejárt

Csongrád Város Önkormányzata

                           

a "Közalkalmazottak jogállásáról szóló" 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. § alapján

pályázatot hirdet

Csongrád Város Önkormányzat Gazdasági Ellátó Szervezete
-->
intézményvezető (magasabb vezető)

beosztás ellátására.

A közalkalmazotti jogviszony időtartama:

határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony

                       

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő

A vezetői megbízás időtartama:

A vezetői megbízás határozott időre, öt év-ig szól.

A munkavégzés helye:

Csongrád megye, 6640 Csongrád, Kossuth tér 7.

A beosztáshoz tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:

A közétkeztetéssel kapcsolatos feladatok ellátása, az alapító okirat szerinti önkormányzati intézmények részére pénzügyi, gazdasági feladatok végzése. Munkáltatói jogok gyakorlása. Az alapító felé történő kapcsolattartás, beszámolás.

Illetmény és juttatások:

Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a "Közalkalmazottak jogállásáról szóló" 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései az irányadók.

                       

Pályázati feltételek:

§         Főiskola,

§         gazdasági, pénzügyi pályán szerzett gyakorlat - Legalább 3-5 év szakmai tapasztalat,

§         Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,

§         büntetlen előélet

§         cselekvőképesség

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

§         Főiskola, gazdasági, pénzügyi szakirány,

§         Angol nyelvből középfokú A típusú általános nyelvvizsga, társalgási szintű nyelvtudás,

§         intézményvezetői - Legalább 1-3 év vezetői tapasztalat,

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

§         legmagasabb iskolai végzettséget igazoló bizonyítvány másolata

§         három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány

§         szakmai önéletrajz

§         vagyonnyilatkozat vállalásáról nyilatkozat

§         hozzájárulás a pályázati anyagba való betekintéshez a véleményező bizottság részére

A beosztás betölthetőségének időpontja:

A beosztás legkorábban a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

A pályázat benyújtásának határideje: 2015. február 6.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Erhardtné Bernát Henrietta nyújt, a 63/571-931 -os telefonszámon.

A pályázatok benyújtásának módja:

§         Postai úton, a pályázatnak a Csongrád Város Önkormányzata címére történő megküldésével (6640 Csongrád, Kossuth tér 7. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 10-6652-2/2014 , valamint a beosztás megnevezését: intézményvezető. §         Postai úton, a pályázatnak a Csongrád Város Önkormányzata címére történő megküldésével (6640 Csongrád, Kossuth tér 7. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 10-6652-2/2014, valamint a munkakör megnevezését: intézményvezető.

§         Elektronikus úton Erhardtné Bernát Henrietta részére a pmmunkaugy@csongrad.hu E-mail címen keresztül Elektronikus úton részére a E-mail címen keresztül

§         Személyesen: Erhardtné Bernát Henrietta, Csongrád megye, 6640 Csongrád, Kossuth tér 7. munkaügyi iroda.

A pályázat elbírálásának módja, rendje:

A kinevezésről a véleményezésre felkért bizottság javaslata alapján a Képviselő testület dönt. A pályázat kiírója fenntartja a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát. A pályázók írásban értesítést kapnak a döntésről.

A pályázat elbírálásának határideje: 2015. február 19.

A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:

§         Csongrád Város honlapja - 2015. január 5.

A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.csongrad.hu honlapon szerezhet.

A KÖZIGÁLLÁS publikálási időpontja: 2015. január 5.

A pályázati kiírás közzétevője a Nemzeti Közigazgatási Intézet (NKI). A pályázati kiírás a munkáltató által az NKI részére megküldött adatokat tartalmazza, így annak tartalmáért a pályázatot kiíró szerv felel.