Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.topjob.hu

Irodavezető


  • A hirdetés 979 napja lejárt

Vámospércs Városi Önkormányzat Polgármesteri Hivatala

                           

a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján

pályázatot hirdet

Vámospércs Városi Önkormányzat Polgármesteri Hivatala
--> Adó- és Költségvetési Iroda

Irodavezető

munkakör betöltésére.

A közszolgálati jogviszony időtartama:

határozatlan idejű közszolgálati jogviszony

                       

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő

A vezetői megbízás időtartama:

A vezetői megbízás határozatlan időre szól.

A munkavégzés helye:

Hajdú-Bihar megye, 4287 Vámospércs, Béke utca 1.

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

Irányítja, szervezi és felügyeli az iroda feladat- és hatáskörébe utalt helyi adóztatási, pénzügyi, számviteli és vagyongazdálkodási feldatokat. Előkészíti az éves költségvetési rendeletet, koordinálja az önkormányzat éves költségvetési munkálatait. A gazdálkodási folyamatok alapján gondoskodik az adatszolgáltatások és beszámolók ellenőrzéséről, elkészíti a Képviselő-testület részére a pénzügyi tárgyú előterjesztéseket, beszámolókat. Irányítja és ellenőrzi az iroda munkatársainak szakmai munkáját.


A munkakör betöltője irányítása alá tartozó szervezeti egységek megnevezése:

Adó- és Költségvetési Iroda

Az irányítása alá tartozó személyek száma: 8 fő

Jogállás, illetmény és juttatások:

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései az irányadók.

                       

Pályázati feltételek:

§         Magyar állampolgárság,

§         Cselekvőképesség,

§         Büntetlen előélet,

§         Főiskola, Közgazdasági,

§         Költségvetési szervnél pénzügyi- számviteli feladatakör - Legalább 5 év feletti szakmai tapasztalat,

§         Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),

§         Közigazgatási szakvizsga,

§         Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

§         A 45/2012. (III.20.) Korm. rendelet 1. számú melléklete szerinti önéletrajz, iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolata, 30 napnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány vagy igazolás annak megkéréséről.

A munkakör betölthetőségének időpontja:

A munkakör legkorábban a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

A pályázat benyújtásának határideje: 2015. január 16.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Kanyóné Papp Klára jegyző nyújt, a 06-52-591-503 -os telefonszámon.

A pályázatok benyújtásának módja:

§         Postai úton, a pályázatnak a Vámospércs Városi Önkormányzat Polgármesteri Hivatala címére történő megküldésével (4287 Vámospércs, Béke utca 1. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 5745/2014. , valamint a munkakör megnevezését: Irodavezető. §         Postai úton, a pályázatnak a Vámospércs Városi Önkormányzat Polgármesteri Hivatala címére történő megküldésével (4287 Vámospércs, Béke u. 1. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 5745/2014., valamint a munkakör megnevezését: Irodavezető.

§         Személyesen: Kanyóné Papp Klára jegyzőnél, Hajdú-Bihar megye, 4287 Vámospércs, Béke utca 1. .

A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:

A pályázatok elbírálására a pályázatok benyújtási határidejét követő 7 napon belül kerül sor. A pályázatokkal kapcsolatban a Polgármester egyetértésével a Jegyző dönt.

A pályázat elbírálásának határideje: 2015. január 26.

A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.vamospercs.hu honlapon szerezhet.

A KÖZIGÁLLÁS publikálási időpontja: 2014. december 15.

A pályázati kiírás közzétevője a Nemzeti Közigazgatási Intézet (NKI). A pályázati kiírás a közigazgatási szerv által az NKI részére megküldött adatokat tartalmazza, így annak tartalmáért a pályázatot kiíró szerv felel.