Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.topjob.hu

közterület-felügyelő


  • A hirdetés 1067 napja lejárt

Sajószentpéteri Polgármesteri Hivatal

                           

a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján

pályázatot hirdet

Sajószentpéteri Polgármesteri Hivatal
--> Városüzemeltetési és Beruházási Osztály

közterület-felügyelő

munkakör betöltésére.

A közszolgálati jogviszony időtartama:

határozatlan idejű közszolgálati jogviszony

                       

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő

A munkavégzés helye:

Borsod-Abaúj-Zemplén megye, 3770 Sajószentpéter, Kálvin tér 31-33.

A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:

1. számú melléklet I.13. pont I. besorolási osztály közterület-felügyelői feladatkör

Ellátandó feladatok:

A közterületek jogszerű használatának, az engedélyhez, illetve az útkezelői hozzájáruláshoz kötött tevékenységeknek az ellenőrzése. A közterület rendjére és tisztaságára vonatkozó jogszabály által tiltott tevékenység megelőzése, megakadályozása, megszakítása, megszüntetése, illetve szankcionálása. A közterületek tisztántartásáról szóló önkormányzati rendelet végrehajtásának ellenőrzése, a közrend és közbiztonság, valamint a közterület, épített és természeti környezet védelmében való intézkedés. Az állategészségügyi és ebrendészeti feladatok ellátásában való közreműködés. Közterületen tárolt üzemképtelen járművek eltávolíttatásával összefüggő intézkedések. Együttműködés a helyi rendőrség és polgárőrség szervezeteivel.

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

A közterület rendjére és tisztaságára vonatkozó jogszabályok betartatásának ellenőrzése és szankcionálása.

Jogállás, illetmény és juttatások:

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény , valamint a(z) Sajószentpéter Városi Önkormányzat Képviselő-testületének 25/2012. (VIII. 31.) önkormányzati rendelete és a Közszolgálati Szabályzat rendelkezései az irányadók.

                       

Pályázati feltételek:

§         Magyar állampolgárság,

§         Cselekvőképesség,

§         Büntetlen előélet,

§         Főiskola, Egyetem; főiskolai szintű rendészeti felsőoktatásban szerzett szaknyomozó vagy szervező szakképzettség; egyetemi vagy főiskolai szintű katonai felsőoktatást folytató intézményben (jogelőd intézményében) szerzett határrendészeti és védelmi vezetői, illetve azzal egyenértékű szakképzettség; egyetemi vagy főiskolai szintű végzettség és a rendészeti felsőoktatásban szerzett szakképesítés; egyetemi vagy főiskolai szintű végzettség és közterület-felügyelői vizsga; rendészeti szakközépiskolai végzettség vagy ezzel egyenértékű más korábbi képzési formában szerzett végzettség; rendőr szakközépiskolai, határrendészképző szakiskolai végzettség; középiskolai végzettség és rendőri szakképesítés vagy ezzel egyenértékű más korábbi szakképesítés, határrendész szakképesítés vagy ezzel egyenértékű más korábbi szakképesítés; középiskolai végzettség és közterület-felügyelői vizsga,

§         Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),

§         Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,

§         "B" kategóriás jogosítvány,

§         közterület-felügyelői vizsga.

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

§         közterület-felügyelői munkakörben szerzett gyakorlat, tapasztalat.

Elvárt kompetenciák:

§         Egészségügyi, fizikai és pszichikai alkalmasság,

§         Magas szintű konfliktus- és stressztűrő képeség,

§         Önálló munkavégzésre való alkalmasság, terhelhetőség,

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

§         A 45/2012. (III. 20.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti önéletrajz,

§         motivációs levél,

§         iskolai végzettség(eket) igazoló dokumentum(ok) másolata,

§         3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány, illetve annak megérkezéséig, az igénylést igazoló postai feladóvevény fénymásolata.

§         A pályázó nyilatkozata arra vonatkozóan, hogy hozzájárul a pályázat tartalmának és személyes adatainak a pályázat elbírálásában résztvevők általi megismeréséhez.

§         Nyilatkozat a vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség teljesítésének vállalására vonatkozóan.

A munkakör betölthetőségének időpontja:

A munkakör legkorábban 2015. január 5. napjától tölthető be.

A pályázat benyújtásának határideje: 2014. december 18.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Papp Tamás Városüzemeltetési és Beruházási osztályvezető nyújt, a 06-48/521-039 -os telefonszámon.

A pályázatok benyújtásának módja:

§         Postai úton, a pályázatnak a Sajószentpéteri Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (3770 Sajószentpéter, Kálvin tér 4. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 1278/2014 , valamint a munkakör megnevezését: közterület-felügyelő. §         Postai úton, a pályázatnak a Sajószentpéteri Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (3770 Sajószentpéter, Kálvin tér 4. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 1278/2014, valamint a munkakör megnevezését: közterület-felügyelő.

§         Személyesen: Dr. Guláné Bacsó Krisztina aljegyző, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, 3770 Sajószentpéter, Kálvin tér 4. .

A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:

A pályázat elbírálásáról az aljegyző dönt, a polgármester egyetértésével. A pályázati feltételeknek megfelelő pályázók közül az előértékelés alapján kiválasztottak személyes meghallgatására is sor kerül. A pályázat kiírója fenntartja magának a jogot az eljárás bármely szakaszában a pályázat eredménytelenné nyilvánítására.

A pályázat elbírálásának határideje: 2014. december 29.

A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:

§         Sajó Televízió - 2014. december 3.

§         www.sajoszentpeter.hu - 2014. december 3.

A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:

A határozatlan idejű kinevezés hat hónap próbaidő kikötésével jön létre.

A KÖZIGÁLLÁS publikálási időpontja: 2014. december 3.

A pályázati kiírás közzétevője a Nemzeti Közigazgatási Intézet (NKI). A pályázati kiírás a közigazgatási szerv által az NKI részére megküldött adatokat tartalmazza, így annak tartalmáért a pályázatot kiíró szerv felel.