Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.topjob.hu

lebonyolítási referens/ügyintéző


  • A hirdetés 539 napja lejárt

Magyar Államkincstár Tolna Megyei Igazgatósága

                           

a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. • (1) bekezdése alapján

pályázatot hirdet

Magyar Államkincstár Tolna Megyei Igazgatósága
--> Pénzügyi és Koordinációs Iroda

lebonyolítási referens/ügyintéző

munkakör betöltésére.

A kormánytisztviselői jogviszony időtartama:

határozatlan idejű kormánytisztviselői jogviszony

                       

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő

A munkavégzés helye:

Tolna megye, 7100 Szekszárd, Széchenyi utca 48-52.

A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:

3.sz. melléklet 47. pontja gazdálkodással kapcsolatos feladatkörre vonatkozó előírás I. besorolási osztályban: egyetemi vagy főiskolai szintű gazdálkodási szakon szerzett közgazdász szakképzettség; katonai felsőoktatást folytató intézményben (jogelőd intézményében) gazdálkodási (gazdasági) szakon szerzett szakképzettség; egyetemi vagy főiskolai szintű végzettség és felsőfokú pénzügyi, számviteli szakképesítés. A II. besorolási osztályban: érettségi végzettség és közgazdasági szakképesítés vagy pénzügyi-számviteli szakképesítés; érettségi végzettség és az OKJ szerint: pénzügyi ügyintéző, számviteli ügyintéző, mérlegképes könyvelői szakképesítés; általános gazdasági és statisztikai ügyintéző vagy gazdasági elemző és szakstatisztikai ügyintéző szakképesítés és legalább középfokú számítástechnikai szakképesítés.

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

havi adó- és járulékbevallások kezelése – NAV felé küldés, visszaérkező hibaüzenetek alapján javítások elvégzése; a havi könyvelés-finanszírozás adatainak egyeztetése a bérszámfejtés különböző munkafolyamataiban készült összesítő kimutatásokkal; a központosított illetmény-számfejtési rendszer által számfejtett havi rendszeres nettó járandóságok központi költségvetési szervek általi utalásához szükséges egyeztetések elvégzése.

Jogállás, illetmény és juttatások:

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény , a(z) Magyar Államkincstár belső szabályzatai alapján történik. rendelkezései az irányadók.

                       

Pályázati feltételek:

        Magyar állampolgárság,

        Cselekvőképesség,

        Büntetlen előélet,

        Középiskola/gimnázium,

        felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

        Főiskola,

        mérlegképes könyvelő szakképesítés

        08-as adóbevallási gyakorlat

        költségvetési intézményben szerzett pénzügyi, gazdálkodási gyakorlat

Elvárt kompetenciák:

        problémamegoldás,

        csapatmunka, együttműködés,

        önállóság,

        etikus magatartás, megbízhatóság,

        teljesítmény-orientáltság, motiváció,

        pontosság, igényesség,

        szervezet iránti lojalitás,

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

        Motivációs levelet

        Kizárólag a munkakör betöltéséhez szükséges iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolatát

        Nyelvvizsgát igazoló bizonyítvány másolatát

        a meghirdetett munkakör betöltésének a feltétele a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 42. § (1) és (3) bekezdésének való megfelelést igazoló, 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány, melyet legkésőbb a jogviszony-létesítésekor eredeti példányban be kell nyújtani.

        A pályázó nyilatkozatot adhat pályázati anyagának a Kincstár adatbázisában 6 hónap időtartamig történő tárolásáról, illetve további felhasználásáról. Nyilatkozat hiányában a pályázat elbírálását követően a pályázati anyag megsemmisítésre kerül. A nyilatkozat a pályázat beküldésekor, az elektronikus üzenet részeként is megtehető

        - Kizárólag a 45/2012. (III. 20.) Korm. rendelet 1. számú melléklete szerinti önéletrajzot (mely a Magyar Államkincstár honlapján megtalálható: http://www.allamkincstar.gov.hu/hu/lakossagi-ugyfelek/allashirdetes

A munkakör betölthetőségének időpontja:

A munkakör legkorábban a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

A pályázat benyújtásának határideje: 2017. február 20.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Pegler Istvánné irodavezető nyújt, a nyújt, a 74/504-278 -os telefonszámon.

A pályázatok benyújtásának módja:

        Postai úton, a pályázatnak a Magyar Államkincstár Tolna Megyei Igazgatósága címére történő megküldésével ( , . ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: TOL-IG/8-5/2017 , valamint a munkakör megnevezését: lebonyolítási referens/ügyintéző.         Postai úton, a pályázatnak a Magyar Államkincstár Tolna Megyei Igazgatósága címére történő megküldésével (7100 Szekszárd, Augusz Imre utca 7. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: TOL-IG/8-5/2017, valamint a munkakör megnevezését: lebonyolítási referens/ügyintéző.

        Elektronikus úton Fehér János részére a igazgato.szekszard@allamkincstar.gov.hu E-mail címen keresztül Elektronikus úton részére a E-mail címen keresztül

A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:

Az állásra a jelentkezést legkésőbb 2017. év február hó 20. éjfélig elektronikusan az igazgato.szekszard@allamkincstar.gov.hu címre kérjük megküldeni. Az üzenet tárgyában kérjük a „lebonyolítási referens” munkakör feltüntetését. Az alkalmazási feltételeknek megfelelt és a beküldött önéletrajz alapján kiválasztott jelentkezőket a munkáltató által kijelölt bizottság hallgatja meg.

A pályázat elbírálásának határideje: 2017. március 5.

A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:

Pályázati anyagában valamennyi jogviszonyát szíveskedjék taxatíve feltüntetni. Az erkölcsi bizonyítvány igénylésével kapcsolatban további részleteket a Magyar Államkincstár honlapján a http://www.allamkincstar.gov.hu/hu/lakossagi-ugyfelek/allashirdetes/2854/ ismertetett „Útmutató hatósági erkölcsi bizonyítvány igényléséhez” menüben olvashat. Amennyiben a pályázati felhívások szövegében eltérés található, a Magyar Államkincstár honlapján közzétett pályázati kiírás szövegét kell irányadónak tekinteni. A pályázati anyag benyújtásával egyidejűleg a Pályázó hozzájárul adatainak kezeléséhez, valamint ahhoz, hogy a pályázati anyagát a kiválasztási eljárásban résztvevők megismerhetik.

A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.allamkincstar.gov.hu honlapon szerezhet.

A KÖZIGÁLLÁS publikálási időpontja: 2017. február 10.

A pályázati kiírás közzétevője a Közszolgálati Személyzetfejlesztési Főigazgatóság (KSZF). A pályázati kiírás a közigazgatási szerv által a KSZF részére megküldött adatokat tartalmazza, így annak tartalmáért a pályázatot kiíró szerv felel.

Helyek Tolna
Tolna
Kategória Közigazgatás / Államigazgatás
Aktiválás időpontja 2017.02.11.
Iratkozzon fel állásértesítőre