www.topjob.hu

pénzügyi ellenőrzési referens


  • Company_icon GovHU
  • Location_icon Békés, Békés
  • Mentés
  • Az álláshirdetés 321 napja lett aktiválva

Magyar Államkincstár Békés Megyei Igazgatósága

                           

a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. • (1) bekezdése alapján

pályázatot hirdet

Magyar Államkincstár Békés Megyei Igazgatósága
--> Államháztartási Iroda

pénzügyi ellenőrzési referens

munkakör betöltésére.

A kormánytisztviselői jogviszony időtartama:

határozatlan idejű kormánytisztviselői jogviszony

                       

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő

A munkavégzés helye:

Békés megye, 5600 Békéscsaba, Szabadság tér 7-9.

A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:

146. önkormányzatok költségvetésével összefüggő ellenőrzési feladatkör

Ellátandó feladatok:

a helyi önkormányzatok, nemzetiségi önkormányzatok, társulások térségi fejlesztési tanácsok és az általuk irányított költségvetési szervek könyvvezetési kötelezettségének szabályszerűségére, az általuk készített időközi költségvetési jelentések, időközi mérlegjelentések és az éves költségvetési beszámolók szabályszerű teljesítésére és megalapozottságára irányuló kincstári ellenőrzés

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

– Részvétel a helyi önkormányzatok, nemzetiségi önkormányzatok, társulások térségi fejlesztési tanácsok és az általuk irányított költségvetési szervek könyvvezetési kötelezettségének szabályszerűségére, az általuk készített időközi költségvetési jelentések, időközi mérlegjelentések és az éves költségvetési beszámolók szabályszerű teljesítésére és megalapozottságára irányuló kincstári ellenőrzésben. – Részvétel a kapcsolódó ellenőrzési módszertanok frissítésében, továbbfejlesztésében, és a szervezeti és működési szabályzatban meghatározott egyéb feladatok ellátásában. – Részvétel az ellenőrzések előkészítésében, végrehajtásában és folyamatos dokumentálásában.

Jogállás, illetmény és juttatások:

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény , a(z) Magyar Államkincstár belső rendelkezései az irányadók.

                       

Pályázati feltételek:

        Magyar állampolgárság,

        Cselekvőképesség,

        Büntetlen előélet,

        Főiskola, az államháztartásról szóló törvény végrehajtásáról szóló 368/2011. (XII. 31.) Korm. rendelet 115/B. § (2) bekezdésében meghatározott felsőoktatásban gazdaságtudományok képzési területen pénzügy és számvitel alapképzési szakon szerzett végzettség, vagy felsőoktatásban gazdaságtudományok képzési területen a pénzügy és számvitel alapképzési szaktól eltérő alapképzési szakon szerzett végzettség és okleveles könyvvizsgálói vagy mérlegképes könyvelői szakképesítés vagy ezzel egyenértékű szakképesítés,

        Gyakorlott szintű MS Office (irodai alkalmazások),

        B kategóriás jogosítvány,

        Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

        államháztartási számviteli területen szerzett - Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,

        az államháztartás területén alkalmazott könyvviteli informatikai program ismerete

        költségvetési minősítésű okleveles könyvvizsgálói szakképesítés

Elvárt kompetenciák:

        pontos, precíz, önálló, felelősségteljes munkavégzés,

        együttműködési készség,

        kiváló vagy jó írásbeli és szóbeli kommunikációs készség,

        rugalmas, nyitott személyiség,

        problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,

        megbízhatóság,

        szervezőkészség,

        elemzőkészség,

        terhelhetőség,

        minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság, precizitás),

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

        kizárólag a 45/2012. (III. 20.) Korm. rendelet 1. számú melléklete szerinti önéletrajz (a Magyar Államkincstár honlapján elérhető önéletrajz – sablon alapján: http://www.allamkincstar.gov.hu/kincstar/allashirdetes#),

        motivációs levél

        kizárólag a munkakör betöltéséhez szükséges iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolatát

        nyelvvizsgát igazoló bizonyítvány másolatát

A munkakör betölthetőségének időpontja:

A munkakör legkorábban a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

A pályázat benyújtásának határideje: 2017. augusztus 18.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Czene Ildikó osztályvezető nyújt, a +36-66/524-189 -os telefonszámon.

A pályázatok benyújtásának módja:

        Postai úton, a pályázatnak a Magyar Államkincstár Békés Megyei Igazgatósága címére történő megküldésével (5600 Békéscsaba, Szabadság tér 7-9. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: BÉK-IG/56-9/2017. , valamint a munkakör megnevezését: pénzügyi ellenőrzési referens.         Postai úton, a pályázatnak a Magyar Államkincstár Békés Megyei Igazgatósága címére történő megküldésével (5600 Békéscsaba, Szabadság tér 7-9. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: BÉK-IG/56-9/2017., valamint a munkakör megnevezését: pénzügyi ellenőrzési referens.

        Elektronikus úton Czene Ildikó osztályvezető részére a pik.bekescsaba@allamkincstar.gov.hu E-mail címen keresztül Elektronikus úton részére a E-mail címen keresztül

A pályázat elbírálásának határideje: 2017. augusztus 31.

A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:

A jelentkezési felhívás közzétételre kerül a Magyar Államkincstár honlapján is. Amennyiben a felhívások szövegében eltérés található, a Magyar Államkincstár honlapján közzétett kiírás szövegét kell irányadónak tekinteni

A KÖZIGÁLLÁS publikálási időpontja: 2017. július 31.

A pályázati kiírás közzétevője a Közszolgálati Személyzetfejlesztési Főigazgatóság (KSZF). A pályázati kiírás a közigazgatási szerv által a KSZF részére megküldött adatokat tartalmazza, így annak tartalmáért a pályázatot kiíró szerv felel.

Helyek Békés
Békés
Kategória Közigazgatás / Államigazgatás
Aktiválás időpontja 2017.08.02.